zondag 15 maart 2015

Blij ei

Oh wow... ik schitter wel enorm door afwezigheid hier zeg! Hoe kan dat nou?! Nou dat kan dus gewoon, door bezig te zijn, de hele tijd, met allerlei dagelijkse dingen en met allerlei niet dagelijkse dingen. En daar onwijs van genieten. Genieten van de momenten en de momenten laten voor wat ze zijn, zonder ze te willen vangen in foto’s of woorden. Zoiets. 

Niet dat er iets mis is met het wel vangen van mooie momenten in foto’s en woorden, integendeel. Maar ik ging zo op in alles wat ik aan het doen was dat erover schrijven er gewoonweg niet van kwam. En dat is ook gewoon weleens lekker. Just keep on going and loving it. Nothing else...

En om nou te zeggen dat het allemaal zo bijzonder en spectaculair was, welnee. Maar dat is juist het mooie van dit alles. Ik was gewoon bezig met alle zaken waarmee een werkende vrouw van 1 en mama van 4 druk kan zijn. Werken, sporten (ja ja dat gaat ook eindelijk weer lekker), vriendinnen, voetbal van de jongens, zorgen voor zieke kindjes, wasjes draaien, muziek luisteren, romantische tripjes naar Parijs plannen (alweer? Ja alweer!! woop woop), uit eten gaan, lezen, series kijken. And so on... gewoon een kleine greep hoor, dit. 

De omslag van het weer heeft me een onwijze energieboost gegeven waardoor het er allemaal een stuk gezelliger en zonniger uitziet en ik behoorlijk actief ben. Dat doet een mens goed. Of ja, dat doet mij goed! Schreef ik al eerder over hè, ik ben een lente liefhebber, een onwijze lente liefhebber! En goh, spring is in the air, toevallig. 

Dus...verheugd, optimistisch, goedgehumeurd en als een blij ei kan ik mededelen dat het allemaal lekker gaat! Just saying ;-) 


1 opmerking: